اخبار حقوق و مزایای فرهنگیان

رتبه بندی ، ارتقا شغلی ، احکام جدید ،

اخبار حقوق و مزایای فرهنگیان

رتبه بندی ، ارتقا شغلی ، احکام جدید ،

بنام خدا
بازدیدکنندگان محترم وبلاگ
سلام و عرض ادب
به اطلاع می رساند کلیه فعالیت های این وبلاگ تحت قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هرگونه بی احترامی هتک حرمت و ... از طریق آی پی ثبت شده قابل پیگیری توسط پلیس فتا می باشد .
با نظرات خود ما را یاری فرمائید .

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

در احکام صادره۹۵/۱/۱ به جز درصد افزایش یافته بر اساس ماده ۵۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تمامی فرهنگیان ایثارگرآزاده وجانبازان ۲۵ درصد و بالاتر می‌توانند از ۲۵ درصد حداقل حقوق سال جاری بصورت ماهیانه برخوردار شوند. به استناد ماده ۵۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تمامی دستگاههای اجرایی مشمول این قانون موظفند به ایثارگران و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و آزادگان شاغل مبلغ معادل  ۲۵ درصد حداقل حقوق کارکنان دولت را که هر ساله توسط دولت تعیین می شود به عنوان فوق العاده ایثارگری به طور ماهانه پرداخت کنند.

همچنین افزایش امتیاز فوق العاده شغل تمامی عناوین شغلی نظیر دبیر ، هنرآموز ، مشاور، مربیان و … بشرط اشتغال به تدریس تمام وقت از ۱۳۰۰ به ۱۵۰۰ در اجکام اعمال شده است و افزایش نیز از اول سال جاری محاسبه  ومعوقات آن همراه با حقوق خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است با صدور احکام جدید حقوف آمورگاران و دبیران هیچ اختلافی نخواهد داشت و فوق العاده شغل هر دو گروه ۱۵۰۰ امتیاز می باشد.